Κυριακή 26 Απριλίου 2009

Ποτάμι.


Ποτάμι., originally uploaded by antgiagkos
Έργο μαγάλων διαστάσεων με πλαστικά χρώματα. Δωρίστηκε στο Ειδικό Σχολείο Λάρισας. (Εδώ φαίνεται ημιτελές)

Tα μικρά ποταμάκια με νερά που πέφτουν από μικρούς καταρράκτες καβάλα σε στρογγυλεμένους βράχους μου αρέσουν ιδιαίτερα.
Τέτοιες εικόνες παλιά υπήρχαν πολλές στα μέρη μου.
Και σήμερα υπάρχουν....αλλά λείπουν τα νερά.
Ευτυχώς τα δέντρα, κάποια καχεκτικά πλατάνια με μισοκιτρινισμένα φύλλα....αντέχουν ακόμα.

Μια τέτοια εικόνα είχα στο μυαλό μου όταν έφτιαχνα το παραπάνω έργο.
Μου το ζήτησε ο διευθυντής ενός Σχολείου παιδιών με ειδικές ανάγκες.

Συγκινήθηκα και προσφέρθηκα να το φιλοτεχνήσω αφιλοκερδώς. Εκείνος επέμενε πως θα εξασφάλιζε ένα ποσόν , έστω το ελάχιστο, έτσι σαν συμβολική αμοιβή!

Το έφτιαξα πριν.....10 χρόνια περίπου.
Ακόμα περιμένω.
Α, όχι για να μου πληρώσουν την τέχνη μου, ή έστω το κόπο μου,...αλλά τα χρώματα, τα πινέλα, το μουσαμά και τα λοιπά υλικά που ξόδεψα.

Πόσο εύκολο είναι να ξεχνάς...!

Δεν υπάρχουν σχόλια: